Vilken helg..

Nu har det varit fullt ös hela veckn här tror jag ;) Onsdag, utgång! fredag, brakfylla! Lördag tog det lugnt med drickandet, men gick ut ändå och hade super trevligt :)

Fredagen var jag på inflyttnings fest hos cissi och hennes pojkvänn.. Det blev en aning lite för mkt då! Jkla 12.5 % vin, inte fan klarar jag av sånt! inte för att jag inte kunde gå eller nåt.. Men jag hade då en jäkla energi och var rätt livrig, tror jag!  Kan man säga livrig? aja, något åt det hållet iaf..


Lördag tänkte jag ta et lugnt, kanske en filmkväll lr något.. Men den tanken försvann!  jag och jossan for till Cissi som var ensam hemma. Vid 10 tiden bestämde vi oss att dra ner på stadt :) Gratis inträde och cider för 25 kr, super bra. Vi satt där och tog det lugnt ett tag..  Senare på kvällen så börjar kroppen att slappna av och rumpan kunde shejkade loss ;) Jag var helt perfekt full, om man nu kan till och med kalla det full? Jag var avslappnad medn ändå glad :) Super, så skulle jag villa bli mer gånger. Det var helt lyckad kväll med 3 stycken brudar :) Otroligt att man klarar av att vara tre också :P 

Nä, en repris på det här skulle väl inte alls sitta helt fel :) 



Här kommer lite bilder Sen helgen.








Vi avslutar bloggandet  med Jossan och mig :)

image48


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0