22.00

Amanda sitter och nopapr sina ögonbryn och jag sitter här. Vi har designa om min  blogg. Det var väl emr Amanda som fixade det. Hennes hjärna är nämligen lite bättre än min ;) hihi. Men det blev enkelt och bra. Ska väl fixa lite mer någin anna dag. 

Nu är det rikigt varmt i mit rum. Datorn och tv har varit på i timmar nu. Även brasan i allrummer och brunnit i timmar. Så kan  väl gissa att det är närmare 30 grader här inne.. pust.

Jag och Amanda har även hunnit med lite annat.. Klippt håret! Lr ja, luggen för min del. Sen klippte hon sig själv lite :)


Nu ska jag gå och fråga henne om hon vill noppa mina ögonbryn med :)



// Madde




Amanda  som blndin men brunett nu :)


image112

Vi i sthlm


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0