åh nej

Det här var precis som jag inte ville skulle hända! Jag har nämligen spytt. Jag börja känna för nån timme sen att jag mådde lite illa.. Tänkte att det var för att jag inte hade ätit någon bra frukost. Det gick upp och ner men till slut kunde jafg inte hålla mig. Så jag sprang på toaletten och där fick det spruta ur munnen. Men just nu känns det så mycket bättre. Vet inte varför jag mår illa så här på förmiddan. Det har varit så i två dagar nu. Men ioförsig så vet jag många som är illamående och det kanske är så att det går magsjuka nu. Pappa hade även kännt att det var något  med han. Tråkigt att det ska bli så här på en helg. Men jag tänker inte låta mitt illamående försöra helgen heller. Ska ta och vila lite nu och ta en promenad sen ska jag gå på stan som planerat! Sen får vi se hur det blir med kvällen, men  tänker inte låta den bli förstörd heller.  Här ska kämpas på!



// Madeleine 

image127

 


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0