badhustet.

Nu har jag vrit på badhuset. Det var väldigt roligt och lugnt och skönt måste jag säga. Höhö, blev inte mycket till pluggning där direkt. Men det hade man ju anat att det inte skulle bli heller..
nästa tisdag blir det nog badhuset igen. Alla vi var nöjda över vår lilla tripp.  
I morgon har jag prov i naturkundskap. Vilket faktsikt känns inte alls så bra. Vist kan jag lite :) Men det känns som att den där läraren kommer att ha helt andra frågor än vad vi har tränat på.. Och då brukar det ju inte alls gå så bra. Han tror att en sak som kanske är lätt för han är lätt  för oss med, vilket det så klart inte alltid är! sen drar han upp saker som inte har med kursen att göra.. han säger en sak sen säger han att det ät överkurs, Varför säger han det då liksom.. :P aja, vi får väl se hur det går :) Jag får hålla tummarna. 



  Här kommer lite bilder sen vår lilla tripp.


Här är jossans lilla vrålåk som jag körde till iggesund. Vi måste tanka upp lillen först :)

image146





   
    jag & jossan. Minimerade bilderna av goda själ ;) Blev dålig kvalite,men men!

image149



image150



Sen avslutade jag och jossan med varma chips. Det är ett måste! :=)


image155

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0