Bättre!

Efter en dusch och nya fräscha kläder på sig så känner man genast som en ny männsika. :) Har till och med tagit mig ända till jossan med bilen.sitter här nu. inte för att det är så långt hit ;) 700 m typ.. Men det är alltid nåt. Måsta ta mig någon stans kännde jag. <kan ju inte ligga hemma och titta på tv bara. Skulle ju vara med amanda ikväll, men både hon och jag var för trött för att gå ut.. Valde att åka till jossan ist för henne ikväll genom att amanda är  säkert är lika trött nu. Och självklart ska hon få vila efter sin sthlms resa.
Själv  mår väl pytte lite illa men ingen som tar nån större skada.  Nu är jag super sugen på donken :) och tänker då tvinga jossan att åka dit för att ta en burgare och en glass  :P Sen får vi se vad jag ska göra.


Bilderna på min nya jacka och halsband får ni se i ett annat inlägg. Har inte hunnit med nå bilder än.


// Madeleine




kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Mysig blogg du har ♥

2008-03-15 @ 23:17:46
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anonym

Är du galen? Kör du bil 700 m?
TÄNK PÅ MILJÖN!!!!!!!

2008-03-16 @ 15:30:07

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0