Duschen,masker,"godis"

Nu har jag kommit från en lång skön dusch. Har även haft en ansiksmask på, och nu sitter jag med pormask på. Man känne sig verkligen som en nya människa efter att man har hoppat ut ur duschen. Sen känner man verkligen hur tvålen av olivolja har fastnat sig på huden och man känner sig len som en babyrumpa ;)

Vantar på att få av mig pormask så mumsar jag i mig fruity fresh halstabletter en smak av hallon. Det är väl inte mycket till halstabletter mer godis skulle jag säga ;) Dom är super goda. Rekomenderar dom! Man blir så klart törstig utav dom så till dricker jag loka hallon  med grape. Super god den med.

Nä nu ska jag ta av mig pormasken och sätta på mig lite Garnier skin naturals fresh. Så nu ska jag känna mig helt fräsch ;)





image134





Sen nu väntar pluggadet..suck..


image135


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0