En lång dag

Hejsan.

Igår blev det utgång precis som planerat. ( en två dagars ) Det har verkligen varit två  toppen kvällar med Jossan och Maya. Men ska man välja vilken som verkligen var roligast så  måste  faktiskt  välja bockarna, fast jag brukar alltid tycka att stadt är roligare. Det var jätte mycket folk på stadt, och det är så klart roligt, även att det var mycket nytt folk. Men ändå tycker jag att är det för mycket folk så kan det bli lite grötigt. Man tappar bort varandra osv. Men men, det går ju ändå :)

Idag är väldigt  lång dag för mig. Har absolut ingenting att göra.. Ska ta en promenad med mamma sen. Jag måste bara de. Få luft och röra mig.. Har inte rört mig rikigt sen i sommras.. Ska ta och ändra på det. Man ser och känner att kroppen har både blivit slapp har fått en rikigt dålig form! Men ändringar ska det bli! Första april börjar jag på gym (hudik gym) Som ska vara bra. Sen ska jag även gå ut och gå varje dag. Så jag hoppas och tror eventuellt att kroppen blir finare då . :)  En ny madde ska fram.


image174


kommentarer
Postat av: Victoria

snyggt!

2008-03-23 @ 14:19:20
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0