En ny dag

Igår var jag helt väck kan jag säga! Somnade till transformers.. Såg bara en del utav den. Men men, så kan det gå. Vaknade när filmen var slut.. Gick upp till mamma som tittade på "kocken" nån ting... Skit bra program iaf.  Sen var jag trött igen så gick och lade mig i sängen.. Men så klart så kunde men inte sova! Förstår ioförsig varför men ändå. Frågade om brosan ville sova med mig. och det ville han. En madrass skickades in i rummet. Men kan ju inte påstå at han var social direkt! Det ända han gjorde var att pilla på sin nya mobil i timmars tid! Så av att kolla medans han gjorde det så började mina ögon sakta men säkert slockna :)


Nu sitter jag i köket.. Tänkte ta en promenad till ica med mammsen. Vi hade tänkt att äta en god sallad kanske med räkor eller något smarrigt. Sen måste jag även köpa strumpbyxor till kvällens utgång. Som det blir antar jag? Jag har iaf inga andra planer.. Maysan skickade sms. Hon verkade iaf laddad för ikväll vilket jag faktiskt är också. :D Men hur blir det med "kossan"(jossan) då? :) Har ta mig tusan inte prata med henne något idag.. Får väl ta och ringa henne känner jag! Fast hon kan ju ioförsig läsa min blogg idag så då kanske hon läser det här och sedan ringer mig:D känns skönare det ;) Hehe.


Nu ska jag vandra! Vi hörs senare! Bye.


//M


image191

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0