Festligheter.

Gud vilken seg dag, Vakande 9 gick upp en stund, sen gick jag och la mig igen och sov enda till 1.. lr vaknade av att att Madde ringde :) Bara bra det faktiskt, annars hade väl jag sovit bort hela dagen. 

Nu är klockan 14.40 och under tiden sen jag vaknat har jag hunnit

*duscha

*varit på stan

*handlat donken


Så nu är jag hemma och ska fundera på hur jag ska lägga upp denna dag. Är super hungrig igen.. Två enstaka hamburgare blir man inte mätt på! Men ska försöka spara mig tills jag kommer till jossan där ska vi beställa hem något gott.
Ikväll ska jag vi tjejer festa :) Fasiken vad jag länktar :) Länge sen jag var på förfest med dom nu. Så det ska bli grymt kul. Vi ska även förfesta vid bowlingen så det blir super, även nära för att sen bege sig till Stadt :)


Nu ska jag forstätta här :) Mamma ska klippa mitt hår även göra en frisyr.. Jag är så trött på att vara blond och ha ett jäkla rakt hår. Så jag sa till mamma som är dukig på att klippa mig att hon fick  klippa mig hur hon vill:D Hehe, så vi får se hur det blir.  Kul till kvällen ;)




// Maddie

image100


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0