film

vilken konstig film jag och malin kolla på allså!? Både jag och malin satt och sa till varandra vad som skulle "hända" sen, eller försökt räkna ut hur det egntligen var..Som tex slutet. . Men tror det var så som vi trodde? Haha, nej inte alls. Vi hade nog aldrig kunnat räkna ut slutet! man blev lite paff faktiskt. Kan inte komma på vad filmken hette som vi tittade på.. man.. nånting:P


Nu har iaf malin åkt iväg med sin pojk och jag sitter här. Jag och mamma ska snart åka iväg och köpa ett nytt täckte till mig :) Igår fick jag en ny madrass och ett helt sett. Så nu ligger jag både mjukt och skönt. Det ä rbara ett bra täckte som behövs så blir all bra. :)


Ska dra nu.


//  Madde

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0