förseningar

Nu är våra  UF produkter ännu mer försenade.. Tusan, vi som ska sätta i på tre personer nu.. behöver dom nu så att kuderna kan få sitt löshår insatt!  Men vi får hoppas att dom kommer den här veckan! Håret kan jag iaf beställa hem så att det finns hemma till onsdag. Men då är det bara produkterna till som vi får vänta på.


Gud vad jag är hugrig nu. Jag tror jag faktiskt kommer att få i mig en hel tallrik med mat nu, kanske till och med två:) har inte ätit riktig mat sen i fredas..
Men kropp är så seg och trött nu. Och pluggningen går väl så där. Men måste väl kämpa på med det :) Kanske blir bättre efter maten:)


// Madde



Här har jag i en massa löshår :) Ska ta mig tusan sätta i snart tror jag, saknar det så mycket! Om det är nån som vill ha. Säg till. Jag fixar :)

image137

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0