Förstår inte. (söndag,inlägg 4)

Idag känner jag mig så bakis! Men det sjuka är ju att jag inte har druckit en droppe sen förra helgen.. Alltså igår var jag nykter.. Konstigt hur man kan känna sig så här ;)  

Mormor var här igår, hon är ju väldigt rädd om en osv.. Och nu när jag äter i mig" medeciner" för viruset, så  ska hon så klart titta vad det står på bipacksedeln.. Men tack vare henne så fick jag svar på varför jag ha mått så illa och varför jag har kräks! Det stod på "morofin drickan" Att biverkningarna är att man mår illa och får kräksningar..! Sä där fick jag svaret på det hela. 

Än så länge idag så har jag inte spytt nåt. Hoppas och tror inte att jag kommer att göra det heller.
Det var så fruktansvärt jobbigt igår näe jag fick upp hela mina goda pizza ur munne. Suck. Men  fick i mig två hela risifrutti sen senare på kvällen. Dom åkte inte upp som tur var ;)

Undera vad mamma ska göra för mat idag då? Nå konstigt är jag för mig.. :P Men säkert gott ändå.


Ha en trevlig dag alla.


// Madde

image133

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0