Gäsp

Vaknade nu efter en 3 timmars tupplur.. Det blev ett mycket positvit resultat : Jag mår inte illa längre! Så skönt.
Vet inte alls vart jag ska börja nu.. Jo, jag måste skicka 3 bilder till Amndas hotmail som hon sedan ska redigera och göra en header till mig. :) Sen måste jag även fråga henne om jag kan få låna hennes solarium. Känner mig så ful och blek.  Måste ta och fixa mig lite  ;) Sen har jag även mycket mer jag måste göra.. Ska fixa lite grejer till några kompisar och då har mattan lovat att ställa upp för tre guldtior :) Sen har vi kvällen! Ska jag äta på after work med jossan och eventuellt några brudar? Eller hur blev det med kvällen. Ska ta och ringa jossan och höra. 


Men nu måste jag ta och ligga i lite! tusan, magen gnäller efter mat redan. Aja. 


// Madeleine

image124
 

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0