God morgon

Säger jag när klockan är 15.40 ;)  Men det blev en tuff natt i natt. Somnade lite sent igår kväll.
Gårdagen var riktig skoj:) Fasiken vad roligt det är att vara med mina flickor :) Alltid lika kul. Festen bestod av : Jossan,carro,madde,johanna,maya, bella,issa och jag :) Sen efter att ha festat och kikat på melodifestivalen. Sen  så tog vi taxi till stadt, vilket var värt det :) Äckligt dåligt väder ute liksom.. tråkigt när det har blivit så.


Det blev inga bilder sen gårdagen.. Men men. Det får gå ändå.

Nu ska jag äta.





// Madde




Vi tjejer


image101

kommentarer
Postat av: moster

snygga bruuudar...här skulle jag också platsa....heller hur...fast jag är brunett

2008-03-03 @ 23:51:21
Postat av: madde

Haha!

2008-03-10 @ 18:20:15

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0