God morgon!

Som jag sa, precis som jag trodde, ett anfall i natt igen.. Denna gång trodde jag att jag skulle dö. Mamma skrek till pappa " gör något då" Hon försökte lugna mig, vilken inte gick så bra.. det ord jag fick ut var medicin! Fick till slut i mig allt som kunde hjälpa mig så att jag blev bättre. Hostan lugnade ner sig, men var fortfarande inte bra.  Jag sa till mamma att jag villa ha lite mer mofin genom att det gör en lugn. Men hon sa att man inte får överdosera för då blir jag som sagt hög.. Men vi fuskade lite med det,  Pappa hällde upp en halvt "snabbs liknade glas"  så drack jag de och resultatet  blev mycket bätttre. Lite yr och lugn blev jag. Men fick mig en bra sömn motför dom andra nätterna.  

Just nu mår jag jätte illa. Men det kan bero på alla dessa saker som jag har stoppat i mig. lr så kan det vara kaffet och mackorna jag stoppad i mig för en stund sen.. Men det har jag svårt att tro att de är. Har liksom inte mått illa av dom förr..

Nä, nu ska jag ta en tupplur så kanske jag kan sova bort illamåendet.. 


                                                                  

                                                     Min frukost.

image117





 

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0