god morgon!

Hejan.


igår blev det inte mycket bloggande! Men jag hade full upp hela dagen.. <Det blev en lugnt kväll för mig. Jag var med Jossan och vi tittade på film med mamma och Hanna :) Det blev en äventyrs film. Men som vanligt så somnade alla, så ingen såg slutet. Tänkte titta på slutet när alla har vaknat. Men det är bara jag,mamma och Hanna som är vaken, min lilla kossa sover sött i min säng ;) hehe. Får väl se när jon vakanar :P


Varför jag vaknar så här tidigt måste vara därför att det är så ljust ute. jag var ju så smart och glömde dra  ner gardinerna  igår kväll..

Idag är nog den tråkigaste dagen. Det är lång fredag. Vad kan man då göra.. Ikväll blire det party men innan det då. Men det ordnar sig nog.



Har även fått min student mössa, ska ta och lägga upp bilderpå den sen :) 



Nu ska jag och hanna kolla runt lite på nätet. Sen äta lite frulle.

image166






// madde


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0