Godmorgon

Kan man säga det nu.. Jadå det går bra. Idag är jag hemma från skolan precis som jag hade trott. Men känner mig bättre idag, mår inte alls lika illa. Men det kan ju komma tillbaka som sagt. Så som jag mår nu så känns det som att jag kan gå i morgon till skolan iaf.

Vad gör man när man är hemma och är sjuk?

Det jag gör är att blogga kika runt på internt. Sen måste jag passa på att plugga! Vilken känns så klart tufft. Men vad gör man inte för skolan liksom. Suck.  Just nu har jag en break från pluggandet av naturkundskap. jag håller på att läsa alla dom sidor som vi ska ha prov på. Där hittade jag något som jag faktiskt tyckte var intresant och jag blev impad utav det faktiskt.. Tänkte jag skulle skriva ut det.

*När du fullt 80 år har du hunnit äta 50 ton mat och du har druckit nästan lika mycket vätska.

*världens ökar med 3 personer per sekund eller 95 miljoner per år

* en svenk kastar i genomsnitt ett kilogram hushållsavfall varje dag. Det blir närmare 30 ton under en
livstid.


Ganska sjuk egntligen..  :)


Men det är väl inte rikigt det här vi får prov på. Det blir nog mer på atomer och molekyker .m.m.


// Madde

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0