Hejsan

hela morgonen har jag varit hur nervös som helst inför det där jäkla naturkundskaps provet.  Men när jag väl hade gjort det så visad det säg att jag hade klarat det! Skönt. Så nu kan jag pusta ut. Det var inte ens halva klassen som gjorde provet. Då kan man ju tänka sig att det är en sak som är väldigt svårt att plugga till. Och provet var svårt!

Efter provet var det framtidsdag. Vi lyssnade i aulan men stck iväg sen. jag och malllan åkte bil runt hela staden och snacka lite goja ;)  nu ska vi snart titta på en film, ingen aning vad det är för nån men det såg ut som en rysare.

Nu ska jag och malin kika på filmen.


// Madde


Ett stort grattis till malin också som klarade provet  galant! :)





kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0