Jävla väder

fansiken vad jag är trött på detta väder nu.. Sen astman håller på ta kål på mig! Kan knappt andas på nätterna.. Spyr nästan av all plåga! Hosta som gör att jag har avrldens träningsverk i magen.. Visst, jag får nog magrutor snart. Något som kan vara postitivt iaf ;) Men det är ändå inte värt smärtan.

Snart ska jag ta mig inte långt bad tror jag. Sen kanske bege mig till nån kompis. Måste ta och hitta på något. Sen även ikävll ska jag ta och se skärdgårds doktorn :) Men innan det som sagt ska jag slänga mig i ett bad!


// Madeleine



Fast är mer sugen på att bada i poolen :) Men får nog ta och vänta lite med det ;) image105

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0