Kväll

Nu har jag inte bloggat på länge.. Men har varit så himla sjuk med den här jäkla hostan.. Var hemma ifrån skolan idag. Vilket känns skönt. Har ju varit uppe i minst 3 timmar i natt och kriga mot min hosta! Somnade av utmanttning kan jag säga! Två rikigt jobbiga nätter har jag haft. Båda nätterna så har mamma och pappa variot på väg att rina ambulansen. Så illa har det varit med mig. Men som tur är så fick jag en tid på HC (dagsjouren) Och fick svaret VIRUS! Så all astma har också kom mit i mellan och har jag gjort så att jag har blivit sämre... Men nu har ajg en hel påse med en massa saker jag ska proppa i mig. Blev dyrt för pärorna men det bryr sig inte dom om :)  Det jag bland annat trycka i mig är : MORFIN! Hehe, hur ska det då gå med mig:D Haha, hela familjen ser ifram emot det ikväll då jag ska ta och dricka i mig dom första klunkarna :P Jag minns mycket väl när morfar fick morfin när han var sjuk, han blev hur hög som helst! Får väl se hur det går med mig.

I helgen ska jag vara nykter.. Måste ta mig tusan vara det nu. Nösta helg blir en dubbeldagras..  I morgon ska jag och brudarna ut och äta tillsammans, på något finare skulle vara roligt. Sen på lördag ska Amanda ut med lite grabbar och frågade mig om jag ville följa med. Men jag är ska ju vara nykter! Men visst, jag kan gå ut nykter också. Jag kan ju ta min kvälldos av morfinet, Då har jag säkert roligt hela kvällen sen :D Haha.


Nu ska jag ta och städa min garderob. Sen se om minn kamera har blivt laddad. har nämligen fått tillbaka den av tomas som har lånat den sen helgen.. Men han verkar ha skött min älskade systemkamera bra! :)


Bilder får ta och komma sen.


// Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0