kväll

Ikväll har jag hunnit med en del. Har både ätit after work och efterrätt på skutan, en glas :) Sällskapet blev jossan,tomas,och marcus. Sen drog jag poch jossan hem till henne en sväng. Just nu så ligger jossan brevid mig och sover. hon vaknar inte heller av att tagenterna hörs eller att jag hostar.. Sover som en stock hon. 

Själv mår man fortfarande inte sådär prima men det går väl. Men i morgon ska jag ta och resa upp mig. Måste smiska mig lite ;) Men det är rätt många som är sjuk nu faktiskt..

Nu ska jag försöka få upp jossan lite :P


// Madeleine

   Jag och jossan i turkiet. Jag skulle göra allt för att få åka iväg nu.


image125

kommentarer
Postat av: jossan

haha, hon vaknar inte av tangenterna eller att jag hostar! Sov som en stock.. men du har ju en sån skön säng ;)

2008-03-15 @ 19:11:58
Postat av: jossan

haha, hon vaknar inte av tangenterna eller att jag hostar! Sov som en stock..men du har ju en sån skön säng ;)

2008-03-15 @ 19:13:21
Postat av: jossan

oj, nu blev de visst två lika, men skitsamma.

2008-03-15 @ 19:15:13

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0