Lördag morgon

Sitter och fikar lite oboy nu, eller dricker lite oboy ;) Vet inte om jag är så sugen på något mer. Idag hade jag tänkt att sola lite. Måste bli lite  brunare känns det som. Ska ta och prova på ståsolariumet. Det ska vara bra tydligen. Sen ska jag sprina in på gina för att kika på en en kort jackmodell, har fått för mig att dom har de. Men vi får väl se om jag hittar nån.

Sen ikväll hade jag och Amnada tänkt att gå på stadt nyktra, men då är det inte gratis inträde före halv 11 som det brukar vara.. Och då känner jag att jag inte vet om jag vill gå ut. Man vill liksom inte betala in sig och sen vara nykter. :P  Not fun!
Men jag har en plan för hur vi ska komma in gratis ändå. Sen är det bara att hoppas att den fungerar.


Förresten, jag är i en stor depresion nu.. Och allt jag behöver nu är en resa! Jag orkar inte mer. Jag måste åka iväg från Hudiksvall!



image126


kommentarer
Postat av: Tilla

Skulle också behöva en resa nu...det där med att sola lite låter inte fel..kanske ska följa ditt exempel och pallra mig iväg och göra det. Fin blogg btw

2008-03-15 @ 10:30:11
URL: http://tillat.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0