måndag

Aå börjar en helt ny vecka, full med en massa äventyr. Denna vecka kommer att bli slitsam.. Ca 6 liter vin väntar dock i garaget. :)

Idag har jag varit på stan, även äte thaimat. Varit med jossan :) Ja en massa. Nu är frågan vad som ska hända i morgon :) Men nåt hittar jag på. Brukar inte vara så svårt för min del de. ;)
Vad ska jag mer skriva, har inte alls mycket att skriva nu. Joo, vi ska köpa en kaffemaskin :) Jäklar vad gott det ska bli =)  Nää, nu ska jag ta och sova, annars kommer jag få åka och hämta Christoffer och det orkar jag inte ;)


God natt


/ Madeleine




kommentarer
Postat av: moster

Då får man väl komma över och smaka både kaffe och vin....vilken kväll skall vi säga...onsdag, går det bra?

2008-03-03 @ 23:47:09

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0