Onsdag

Hade verkligen sett farm emot denna dag. Utgång ikväll som planerat, det skulle verkligen bli trevligt. Men så vaknade man upp jätte sjuk idag! Blev verkligen less.. Men det skulle inte förtsöra för mig inte :) Kunde knappt svälja och hade feber.. gick och lade mig i sängen och sov bort hela köret:D  Härligt, nu blir det utgång som  planerat! Är väl forstfarande lite hängig.. men det ska väl inte ta skada :D hehe.


Snart är är det matdags. Ska ta och proppa i mig så att det iente blir nå fel ikväll på mig ;)


Nu ska jag kika vidare..

// Madde


                                                                   
                                                                            Turkiet 06 ;)

image103

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0