solarium

Nu har jag kom mit hem från bruno. ( dropp in solarium  Det var första gången jag var där. jag provade inte ståsolarium för det var sån kö på de. Fattar inte, det var mycket folk där, så här sent liksom.. Men iaf, jag provade på ett liggade där. Men jag kan inte påstå att jag gillade det.  Jag höll på att grillas där inne! Trodde rumpan skulle vara en stekt köttbit! Jävlar vad jag stektes! Nää, jag fick bara panik där. Ville ut efter att ha legat där i bara nån minut. Bruno liggsolarium var första och sista gången iaf. Men Tänker ge själva bruna en ny chans och prova på ståsolariumet.  Sen kör jag på Amandas solarium ist. Det funkar lika bra. Fast ska ta och vara rädd om hyn! Man blir inte direkt bra i hyn av att sola mycket. Så jag kör mellanåt  brun utan sol. :)



Så här kände jag mig när jag låg där!


image139







Men bruno ska få en en andra chans, och det får bli ståsolariumet!
image140

kommentarer
Postat av: Madden

låg du i solarium nr 2? det är nå fel på de iallafall...

2008-03-18 @ 12:15:55
URL: http://maddefagerlund.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0