Söndag 06:50

Här sitter jag vid datorn.. Har inte sovit nåt. Kanske borde gå och lägga mig nu känns det som. Ska ju skjutsa bror om 4 timmar. Så det skulle behövas lite sömn till dess.

varför jag sitter här och inte kan sova är däför att jag var ut i går. Gick ut nykter och kom in gratis:P Tyckte det var rätt skönt att gå ut nykter, hellre det än att sitta hemma bara så där. Lite tjafs hit och dit var det, och man fick självklart stå i mitten. Men annars var det trevligt. var chaufför senare på kvällen så kom inte hem förs vid typ 4. Gick och la mig i sängen och titta på tv, men kunde inte somna.. Sen typ nyss så fick jag ett litet anfall igen.. Suck. men har proppat i mig lite grejer nu så att jag blir bra. :)

Ska nog försöka palla mig ner i sängen nu.. fast jag ioförsig inte alls är trött. konstigt nog!


vi får höras senare bloggen.


Puss & en massa kramar

//Madeleine!

kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för anfall?:/

2008-03-16 @ 07:07:20
URL: http://havetolive.blogg.se

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0