Söndag, inlägg 8

Den var lite smått läskig haind and seek.  Nu ska jag snart säga god natt. Ska ta och somna till wallander: Svaga punkten. Skulle vara skönt att somna nu när jag mår illa. Så att jag kan sova bort det.

Förresten, Jossan! Jag minns inte vad du sa i telefonen sist.. Det jag kan komma på är att du sa "Sover du?" Och jag svarade "ja".. Sen minns jag inget mer. Men jag antar att jag skulle ringa dig eller nåt. Men eftersom att du läser min blogg så tänkte jag skriva här att jag ringer dig i morgon ist. Orkar inte nu :P Jag blir nog hemma från skolan i morgon så vi kan inte prata där ;) Hehe. Men antingen så ringer du eller jag , det ser vi :)


Nu ska jag ta och sova tror jag..


God natt och sov gott!


// Madeleien!


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0