Söndag kväll, inlägg,6.

Jag och mamma ligger min säng och ska titta på Hide and seek en film som går nu på tv 3. Den ska vara rikigt bra. 

Kan skriva handligen
 
"Försöker desperat nå fram till sin dotter men märker sakta att det kanske inte rör sig om ett barns fantasier utan någonting långt mer skrämmande."
 

Rekomenderar att kolla på den. Bra skådespelare är med också.



Annars idag så har jag bara legat och sovit i sängen. Jag har varit dålig fram och tillbaka med illamåendet hela dagen. Har även spytt lite. Men det var bara skönt att få ut det än att ha det kvar så man mår mer dåligt.
Det jag har fått i mig idag är en kopp te och 2 rostade. Inget mer.. Kan inte få i mig så mycket nu när jag är så här. Kommer nog att fortsätta så här ett tag nu.. Ingen skola i morgon iaf.



Nu ska jag fortsätta på filmen hide and seek.


Kram, Madde!

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0