Söndag

Nu var det rikigt länge sen jag skrev. Men det har hänt lite grejer i mitt liv som jag måste reda upp! Så har inte haft tid att skriva.. Sen har jag även varit med kompisar rätt mkt. fattar inte, sen det tog slut mellan mig och J så har man fått så jäkla mycket kompisar :) Och man känner tusen gånger så mer folk nu. Hehe, livet känns skönt på så sett. ;)


I helgen lr igår så blev det festade som valigt.. 

Bakis som satan är jag idag! Blev lite väl mycket igår.. Det var verkligen länge sen jag drack så här mkt.. Nästan 2 liter vin + cider inne på stadt! Att jag inte blev utslängd? Har inte mkt till minne vad som hände igår! Men fick mig en ordentlig lärdom iaf! Nu får det vara slut på festandet för min del.. Ett tag framöver iaf. Har prencip varit festande varje helg sen nyår. Inte bra alls. Får ta och skaffa mig en man eller nåt, så jag blir lite lugn ;)


// Madeleine


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0