Trippen

Nu kom jag äntligen in på min blogg. Efter att det inte har fungerat i några dagar.. Förstår inte varför. Men men.

Lovet har varit helt ok. Men det roligarste var ändå sthlm som jag åkte till i onsdags och kom hem igår kväll. Jag Jossan & Maya Hade det super trevligt. Vi var ut på café opera och sedan åkte vi limousin till white room.

Men alla var då rkikigt nöjd över ikvällen, så vi orkade till och med inte en hel festkväll till. Fast vi hade planerat de. Men det blir så klart en till tripp till sthlm ganska så snart igen skulle jag tro ;) 


Idag fyller förresten min bror christoffer år. Ett stort grattis till han :) Jag måste även tack min kära mamma och pappa för den stora presenten som jag fick av dom idag. Är så otroligt glad! TACK!



Nu ska jag äta något.





Vi i limmon

image185



image182



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0