Tusan!

Nu har jag hunnit varit på stan,även hadlat mat med mamma och pappa även beställt pizza med kusin Hanna :) Allt det även fast jag har varit sjuk eller är sjuk. Men som tur så hade jag med mig en tom plastpåse på stan så om jag kunnde spy i om det behövdes. Men den kom inte till andväning som tur var.  Däremot så när jag kom hem mådde jag verkligen inte alls bra. Illamåendet var  verkligen enormt jobbigt. Tänkte att det kanske var därför att jag inte hade ätit rikigt, så jag åt några pizza bitar från våran familje pizza och det mättade, men tog styk på magen! Hela pizzan åkte upp lika fort som den kom ner.. tyvärr. Men känner mig iaf lite bättre nu. Ska ta och bada alldeles snart. Då kanske jag känner mig lite fräschare med. Sen om allt känns bra så tänkte jag prova min nya kläder som jag fick med mig ifrån stan. :) Lägger ut bilder sen på min fynd.


Så vi får väl se hur allt går. 


// Madde 

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0