Äntligen helg!

ja så är det helg. Idag skulle egntligen anna, josefin, caroline och jag åka till stockholm, men det blev inte av pga att vi kom på varför vi inte drar på en vardag ist då vi inte alls gör något här :P Så nu drar vi till veckan ist. Jag kommer att dra tidigare än dom, jag åker på tisdag för att kunna umgås lite själv med Amanda min kära gamla vän! :)Så dom kommer att komma ner senare, vilken dag dom ska komma ner, det får vi se, ska ta och prata med dom :)

Idag har jag inte gjort så mkt. Varit på staden. Och nu ikväll har jag skjutsa min bror. Träffa thilda & cillan vilket var väldigt trevligt. :) I morgon kanske de blir förkrök med brudarna, vilket kan bli himla mysigt och skoj ;) 

Vad som händer ikväll får vi se ;)  Ska ta och lägga ut lite bilder på dagens köp med. Men det får bli lite senare.



Hej så länge.

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0