Dagen före

Herre gud, nu är det kaos här hemma! Vi har defentivt övervikt! Hur tusan ska vi göra nu.. Jag har tagit bort en del av mina kläder.. Men det är ju itne dom som är problemt för oss alla! Utan det är all mat och krämer samt duschgrejer! Det är ju det som  väger! Jäkla skit!  Maten måste vi ha med oss, jag är så kräsen när det gäller utomklandsmat! Sen krämer och skit det måste man ju ha! Nää, detta måste vi lösa på något sätt!  Men hur.. hm.


Aja, idag har tagen varit som alla andra dagar, fullpackad..i mogon åker vi till stockholm vid 11 på morgonen, och till och med in i det sista ska jag åka ner på stan för att fixa dom sista grejerna,haha. Helt otroligt va? Som tur så är det bara två saker så det tar väl inte alls så lång tid.. :) Får fara ner på stan  vid 10 och köra snabbt som in åt helvette! Nej inte svära Madeleine! Ska heller inte köra så snabbt för då slutar det väl med en krock och det vill jag ju inte att det ska hända in i det sista liksom!! Nej nej, allt ska gå bra, eller hur!? Jaa, det ska det. Gud, nu pratar jag med mig själv. Jag bara skriver det första som jag tänker, samt svarar mig på mina frågar själv. Haha. Gud vet inte vad jag gör nu, tror jag håller på att få resfeber! Gash! Hur ska detta gå med gfamiljen Balazsi och en Åkerlundare! Hur ska resan sluta.. Ingen vet, det får vi se ;)


Hej svej. Dags att komma på ett antal lösningar till allt nu! Seeya.




kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0