klar!

Under de senaste  timmarna har jag hunnit gå ut och gå ett varv runt lillfjärden med mamma och kusin Hanna. Vädret  var suveränt och det var super skönt att gå ett  varv runt lillfjärden då :)
Just det,  nu är jag även klar med plåtandet på olika. Det gick bra och det var roligt. Bilderna kommer troligen på hemsidan och kanske på en annons i ht. Skojigt :) 

Nu ikväll ska jag titta på nya idol med Caroline och sen ska vi planera inför ayia napa. :) Läängtar som en tok!  Sen vet jag inte  vad som händer, det blir väl sängen I guess. ;)
Imorgon klcokan 9 ska jag skjutsa bror till tandläkarn.. Jobbigt att gå upp så tidigt, men men. Kan ju sova hur länge som helst sen å andra sidan ;) Eller ja, det får blir när jag hämtat ut min kofta på MQ,den är bara undanlagt till klcokan 12! Hmm!


Här kommer lite bilder sen dagen.


Vi runt lillfjärden





Lång vi är jag och Hanna :)


Plåtningen  ;)

Kusin Hanna föjde med och knäppte lite kort  med min mobil när jag & jimmy när vi hade våran modellkläder på oss ;)
Så här kommer en del av dom kläder vi hade på oss.


Batgirl ( lite komiskt)





Haha!


Rätt så najsiga stövlar..Dock lite för dyr!



Snart kommer Caroline! Senare under kvällen kommer Mays & jossie på besök.


See ya

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0