En ny dag : torsdag.

Ja så vaknade man klockan kvart i 12 ist för klockan 9 som jag skulle ha vaknad då jag skulle skjutsa min bror chsristoffer till tandläkarn. Men min snälla mamma lät mig sova ut :)  När jag vaknade så kolla jag på klockan direkt. Jag kom ju på att jag bhade lagt undan min kofta bara till klockan 12! Nu var det bara att hoppa upp ur sängen slänga i sig fika och kläder och sen gasa iväg för att hämta ut den. Jossie min vän föjde med dit :) Snäll som hon är. Sen efter att ha hämtat ut den så for vi och hämta ut hennes tapeter. :) Dom var fin. Hennes rum blir säkert kanon bra.

Sen nu är jag hemma. Jga packar för full rulle till resan. Nu jäklar, inte länge kvar nu :)
Sen oidag ska jag inte göra så mycket mer. Jag ska gå ut och gå med mamma sen ska jag vara med josefin senare på kvällen och fixa lite jobbansökningar. Sen vet jag ite  vad som händer där näst.

Just det, tusan vad alla flyttar till stockholm nu! Känns som att det bara är jag i hela världen som det inte kommer nå vart för! Jäklar vad jag blir avis på alla som flyttar ifrån denna stad! GAAA!
Igår fick jag jag höra att maya ska flytta till stockholm!! En av mina bästa kompisar! Hjälpt vad jobbigt! Men samtigt så himla kul för hennes del.. Sen har Amanda & hennes karl flyttat dit.. Sen en hel del andra människor jag känner.! Och här är jag liksom,  kvar i hudiksvall!! Men det är väl bara att sätta sig på bussen / tåget och hälsa på vännerna så känns det bättre! Sen så kan jag ju säga att kvar finns jag ju inte här så länge till ändå.. Ska ta och vila upp mig nu en stund sen drar jag nog till stockholm med!  Och då tar jag med min dom sista brudarna som finns kvar här i hudiksvall med mig! :)
Så tids nog så kommer vi. Livet har ju precis börjat! ;)







kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0