God morgon

idag vaknade jag  hela klockan 10. :)  Har precis ätit upp min frulle. Så nu ska jag börja fixa och dona här i hemmet. Sen ska jag ta mig ner på åhlens och titta om dom har ögonfransförlängning.  Nu har jag fått för mig att jag ska ha det. Jag såg ett program i igår då  dom gjorde sånt och då blev jag väldans intreserad. Så nu ska jag ner och kika på det, om det nu finns här i stan. ;)  Sen ska jag även ta mig förbi MQ, har ju nämligen hitta en tröja eller kofa som jag bara måste ha. Men antar att den faktiskt inte finns kvar då det var väldigt länge sen jag provade den. Men min kära kusin linnea sa att hon sett två såna kvar där.. Men jag tror faktiskt inte att jag kommer att ha gud på min sida, för det brukar jag inte ha så ofta, så det kommer säkert bara finnas stora  storlekar kvar!


Nu ska jag borsta gaddarna :) Bye bye


kommentarer
Postat av: Jossan

Jo, klart jag kan de :) Bara att komma så ska jag massera dig! ;)

2008-09-03 @ 11:26:21
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0