Hemma!

Jaa,så man hemma från cypern.. Jag har haft det super bra och vill redan nu bara tillbaka! Den här resan har varit med andra ord den underbar! Bland dom bästa resorna i mitt liv faktiskt! Den har varit galet kul och väldigt trevligt ! Vi har inte haft en klocka först i igår då Caroline köpte en.. Så på resan så har det inte funnits nån tid, vilket var välidgt skönt. Vi tog dagarna som dom kom.  Och om vi skulle veta vad klockan var så kollande vi på solen ;) Vilket vi börjar bli proffs på :)



Jag kommer att skriva mycket mer om resans äventyr senare. Men nu ä jag för tok för trött för att skriva mer. Klockan är nu 8 på morgonen och jag kanske ska sova eftersom att jag kom hem för ca en timma sen ;) hehe.

Hej så länge :)  // Madeleine

Mer bilder kommer sen:)


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0