In med det nya Maddie :/ :P

Jaha, så kommer lite nytt in i min garderob.. Ska försöka fixa nån galge som dom ska få plats på. :)
Det har inte varit bra väder idag.. Så då har man lite tid att knäppa kort på det ny shoppade kläderna som jag skulle kunna ladda in på bloggen :)

Så här kommer de :)

Vi börjar med dagens  mysoutfit.:)




Body, gina 129 kr






Body, 40 kr monky ( i typ badtyg ) Super skönt.






Klänning. Idiska 90 kr ( ett fynd till Ayia napa.)




Mysdress. H&M 249kr





Nu är det slut. Bye bye..
Ja just det, det blev typ ingen skillnad på min hårfärg efter toningen.. Väldigt liten skillad möjligen!


// Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0