Insändare klar!

En nya dag i mitt liv är på spel igen. Som valigt då alltså ;)  I natt har jag inte alls sovit bra.. Jag har drömt en massa strunt, och vakna lite då och då! Ush...

Idag ska jg göra lite ärenden på stan, sen blir det marknaden, efter det utgång eventuellt. Men vart det vet vi inte?

Nåväl, efter frullen som jag precis har stoppat i mig så bestämde jag mig att skriva en insändare till HT.(Hudiskvalls tidningen) Jag har luskat om det här ett tag men det har inte blivit av att jag skickat in insändren. Men nu är den inne. Och jag hoppas innerligt att den kommer ut snarast!  Det är verkligen något  som vi behöver. Såklart även andra i landet med! :)  Om det nu kommer ut i HT så ska jag berätta vad det är jag har skickat in :)
 

Nu måste jag dra mig. seeya.


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0