Framme!

Nu är jag foch josefine framme i  stockholm. Det blir med andra ord en liten semester från hudiksvall :) Vi blir borta i ca 5 dagar. Åker ner med pappa och hem med pappa :) Vi får alltså skjuts ända fram till dörren hos amanda  & mårten som bor på Gärdet  :) Har saknat den kvinnan som en tok! Hela morgondagen ska bara vi två umgås, jossie blir  tvungen att umgås med mårten, så jag och Amanda får en ensam stund med varandra, men det har inte Josefin nåtgot emot, Mårten och hon är ju gamla klasskamrater så det blir ju perfekt för dom de ;D

Nu ska jag forsätta skatta med dessa underbara varelser  :)


Hej så länge.



kommentarer
Postat av: Elin

Vi måste hitta på nått när du kommer hem. Var ju hur länge sen som helst :O

2008-10-01 @ 10:59:05
Postat av: madde

Ja tack! jag har saknar dig som en tok surru! Jag hör av mig när jag kommer hem. :)

2008-10-01 @ 11:29:33
URL: http://madeleinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag saknar dig med!!! Jaa gör de :D

2008-10-01 @ 16:38:38

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0