Kväll

Jaha, så är det kväll. Idag tycker jag att dagen har gårr relativt snabbt. Har varit och gjort en massa ärenden, som vanligt i mitt liv ;) Nu under kvälls kvisten har jag varit ute och gått med mor och även varit hos mina kusiner med mormor. Sen kom mor och hämta mig och vi skjutsa hem moster,  ingifta moster blir det.. Lr ja, jag vet inte. Nånting.

Imorgon väntar en ny dag i mitt liv. Jag ska åka ner på stan för att hoppas på att en tjockkofta finns kvar på MQ.. Vilket jag inte tror, men man kan ju alltid hoppas! Sen ska jag träffa kusin linnea för att fixa  litet ärende med henne, och sen när jag är klar med det ska jag träffa Jimmy för att åka till affären OLIKA för att där vara nån slags modell.. Vet inte rikigt vad han prata om, men nåt skoj blir det iaf :)


Nu ska jag försöka sova efter allt kaffe som man stoppat i sig ikväll... God natt och sov gott :)


Natti natti



Hehe, hitta en  väldigt gammal bild på mig och Jimmy. 
Söta vi var ;)


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0