Less på hyper blondt!

Ooojah, nu vill jag nog inte vara blond mera.. :) Vist,det är fint. Men känns lite dumt nu när hösten är här och utväxten bli mörkare.. Så nu sitter jag med en toning i mitt hår. Hoppas att det ska bli en aning guligare iaf.. Så jag inte är hyper blond som annars ;) En bra början tycker jag iaf.

Efter att jag har varit i Ayia Napa som jag åker till om bara 10 dagar så ska jag faktiskt göra en riktig make over.Jag ska boka klipptid och färtid hos frisören tills nån gång när jag kommit hem. Så det ska blir kul att få en ny frisyr och en ny färg på mig :) Det blir nog perfekt till min solbränna :) Läängtar!  

Nu ska jag strax dra mig mot duschen och ta bort toningen ut mitt hår. Sen efter att ha duschat ska jag ta och smörja in mig med världens godaste  body butter :)


Ha en trevlig dag alla.


// Madeleine


En för kroppen och en för läpparna.

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0