Lyskväll, stugan!

Oj så jag bloggar lite nu för tiden.. Men så kan det gå när man inte går i skolan och inte har nåt super jobb :D Man gör helt enkelt andra saker.. Man gör saker man aldrig haft tid med förut ;) Så det är därför det inte blir så mycket bliggande.

Men helg har varit så himla bra. Jag är super nöjd över helgen! Jag och min vän jossie var i hennes stuga och bara tog det lugnt. Vi åkte båt och bara myste! Titta på alla lysen som lyste över alla dessa öar.. Åt god mat, träffa trevligt folk, och åt en massa snacks. Att vi inte har varit i våra stugor mer i sommar, det ångrar jag så  himla mycket! Det känns som att man har semester från hudiksvall! Det är en underbar känsla!  Sen när man väl är där och ska hem, ja då är man glad att man 'r i hudiksvall igen. Men att vara bort från hudik en stund lite då och då, det är verkligen något som man måste för att inte spy ner på den här stan ;D

När jag kom hem från allt vilade ute vid havet så var det självklart mycekt skönt att ligga i sin egen säng.. Den är så himla underbar, och man längtar efter den oerhört mycket när man är borta! Aja, nåväl. Väl hemma så har jag hunnit och gjort lite saker på dessa två dagar: Jag och pärorna har varit på jysk och handlat galger och en ny dator stol till datorrummet och lite annat smått och gott. Galgerna ska jag ha till min "nya" garderob som jag håller på att fixa ;) Vi har även hunnit med en sväng på stan. höhö, lagt undan lite kläder.. Dock inte så bra på tänke på att min garderob är proppad!  Ni ska få se hur den ser ut nu efter all slitade i en heldag bara för att göra om mina garderober pga att mina kläder inte får plats längre.. Det började med två garderober i mitt rum, nu är det 4 garderober.. 3 med kläder i.. och 1 men väskor i. Gaah! Inte bra. + att jag nu under räsningen har slaängt bort en hel kasse med kläder jag inte änvänder.. Nu ska rädda barnen få dom :) 

Kanske inte låter som att jag har gjort så mycket, men konstogt nog så tar dessa saker så himla lång tid att göra.. Sen har jag självklart hunnit klämma in några små ärenden där emellan.


Nu är det bilder som gäller. See ya!












'



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0