Mardröm!

I natt hade jag inga trevliga drömmar.. Jag drömde att jag skulle till kyrkan för att gå på en predika eller vad det heter... Och eftersom att jag har haft lite ont i magen hela natten pga av min B-smälla så måste det ha påverkat min dröm! När jag bskulle gå på prediken så bjöd dom mig och dom andra personerna i drömmen en hel båt med gröt och flera högar av cocosbollar och chokladbollar! Jag bara spyr när jag tänker pådrömmen.. Även att jag höll på att spy i drömmen av dessa äckliga saker.. Jag som inte alla vet tycker ju inte direkt om "god saker" tycker sånt är äckligt.. Endast bullar och nån slags enkelkaka som kan gå i.. Nå, till drömmen, jag iaf tvångade i mig en del av dom där snusiga sakerna.. och mådde illa av dom sen.. Men  det kunde man tydligen inte visa i kyrkan.. så jag tvingades med mitt illamåendepå predikan..

Den andra drömmen var om kackerlackor.. ÄCKLIGA små djur! Jag drömde väl om dom bara för att vi hade såna i vårt rum i cypern.. Dom små djuren hade kommit hem till oss här i sanna!!! Sen när jag skulle döda en så var den  plötsligt 0 grön och såg ut som en balndning av en kackerlacka och gräshoppa! Sen ville jag tydligen plåga den till döds så jag försökte döda den långsamt. Men av nån anledning så lyckades den smita iväg från mig.. . Det slutatde med att den jäven hade förökat sig till typ en miljon kackerlackor och do små snuskarna kröp på våra väggar här i vårat hus!Jag tog hårspray och spraya sönder dom, försökte göra allt för att döda dom.. Om jag lyckades det vet jag inte!? Där nån stans vaknade jag i morse.. Och just nu så kliar det över hela kroppen när jag tänker på drömmeno om  kackerlackor..
 Och jag mår illa av att tänka på alla cocosbollar och chokladbollar..


Nu ska jag sticka. Senare idag ska jag fika med josefin, hon ska bjuda mig :) Hoppas hon inte bjuder på nå cokladbollar eller cocosbollar nu då ;)


Hej en trevlig dag.

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0