Ett leende på mina läppar

Jag hade verkligen gud på min sida :D Koftan fannas i strl S och dets fanns bara en kvar, så det måste bara vara meningen att den ska vara min. Eller vad tror ni :)
Dock, fanns inte just den ögonfransförlängnig på åhlens som jag ville ha. Men jag får köpa den i sundsvall ist. Där vet jag att den finns. Och det är  ingen bråska med ögonfransförlängnigne heller. :)


Nu ska jag fixa lite här hemma, sen blir det stan igen för att fixa lite lite grejer på åhlens.. Och sen måste  jag på gina och fixa lite där, och sen ska jag på mq för att hämta ut koftan, och sen läre jag dra och käka lite, och sen blir det träff med jimmpa och göra dom grjer som skas göras på olika, vad det nu en är.. Ops, då läre jag nog hoppas in i duschen nu så jag är lite fräsch tills jag ska dit förresten!


Seeya

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0