Natti natti

Ja, jag skulle kunna börja med att skriva att det kanske har löst sig med vikten.. Men dock inget jag lovar! Vi får väl se hur allt blir.
Om en stund ska jag åka iväg med mamma och pappa för att köpa hem mig rakblad till min lilla rosa rakhyvel, sen ska vi självklart inte bara köpa det.. Utan pappa och lillebror ska väl ha lite leverbröd hemma dom med medans vi är borta och gottar oss i en hel vecka ;) Sen ska jag även komma ihåg att ta ut pengar! Hur mkt ska jag ha med mig tro? Hur mkt kan jag tänka mig att göra av mig där nere.. Hmm,?

Nu måste jag nog ladda hem lite nice musik som jag kan ha i min telefon. Det skulle ju vara bra det. Men dock så har jag ju ja en liten skada i min hjärna.. För när jag ska ladda hem låtar som jag tycker är bra, så vet jag varken vad låten heter lr vem som sjunger den! Så hur det ska gå med nerladdingen, det vet jag inte!

Vad ska jag göra mer ikväll?

joo,jag ska måla naglarna och tårna.. Eller ska jag det? Det blir ju så fruktansvärt fult efter ett tag och jag tar ju inte med mig nagellackborttagning.. Så får nog ta och fundera lite på det där alltså!



Jag säger nog god natt här och nu, för det blir nog inge mer bloggande för min del ikväll.

God natt och sov gott.

Kram, Madeleine.

kommentarer
Postat av: Maritta Balazsi Olsson

Klart att du skall måla tånaglarna...det har jag gjort. Övervikten går åt skogen, vi får väl betala för "maten". Jag kommer imorgonbitti 9-tiden så vi får väga och omfördela, hoppas Caroline också kommer tidigt. Jag har en ide´ om hur vi skall göra...hysch, hysch

Moster

2008-09-11 @ 21:35:14
Postat av: Jossan

Ja precis, måla naglarna nu Madde ;) Håller med moster din.. Och ha det så bra nu gumman!!! Kommer sakna dig som tusan! Hör av dig SÅ FORT du är hemma igen :) Pusspusspuss älskar dig <3<3

2008-09-11 @ 23:54:12
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0