Ny klocka ska inköpas..

Nu vill jag ha mig en ny klocka. Eftersom att jag anser att det är som ett smycke så kan man lika gärna skaffa sig en många med dom. Sen är jag lite fjollig och vill gärna ha lite exslusivare klockor som, D&G och DKNY osv..  och är det något man kan kosta på, eftersom att man kan ha den väldigt länge! Och dom dyrare klockorna är både bättre i kvaliten och ser mer exslusivare ut. :) Så just nu dreglar min munn  himlans mycket efter en ny  exslusiv klocka :) 
Jag har hittat en rätt  så " billig" D&G  som jag funderar på att köpa.. Egntligen ingen speciell..  Den är rätt simpel liksom. Men eftersom att jag har så mycket strass klockor så kan jag väl unna mig en liten enklare variant fast ändå i ett märke som gör det lite speciellare :)

Sen om man vill komma in på lite lyxigare klockor än D&G.. så har vi ju självklart Rolex som är väldigt dyr och ekslusiv.. Har varit in på en sida och kika lite på rolex klockor. Och det finns en goding som jag skulle kunna tänka mig!


Här är den.         Den är nersatt till 59.975 :-  från 70.475:- ( ett rikigt kap)






Not!

Skulle jag få denna klocka gratis så skulle jag bli väldigt glad! Men köpa mig en sådan skulle aldrig falla mig på tanke! Den är på tok för dyr och inte direkt nå fin heller..! Och sen har jag inte direkt nå pengar för den, sen får  jag inte ta en avbetaling, skulle aldrig villa det heller!Sen mamma och pappa skulle aldrigt ge mig nåt så dyrt och inte heller låna ut  pengar till mig.. Så för mig finns nog aldrig ett alternativet för mig  att köpa mig en rolex klocka ;)  haha.

Jag föredrar mer D&G .m.m mkt snyggare klockor :)

Det var morgonen det. Nu ska jag fylla på lite mer kaffe  som jag ska slurpa i mig :)


Ha en trevlig dag gott folk!  // Madeleine

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0