Onsdag kväll.

Oj vad veckan springer iväg.. Nu är det bara en och en halv dag tills jag åker till cypern! Jag har inte ens  hunnit ränsa bort lite kläder,väskan slås ju ihop i morgon..Jag får väl ta och ta bort lite kläder i morgon förmidda,annars blir det övervikt och det har jag inte ekonomi till denna månad ;)

I morgon blir det sita dagen på stan. Där ska jag köpa hem mig en t-shirt, en vit, det är något som fattas i min packning..Sen har jag även råka hitta en vit enkel BH som jag skulle villa resa i.. Sen måste jagäven  ta och köpa mig en billig mörkbrun ögonskugga för att ta med min ner dit. Jag kan ju inte ta med min favvofärg som jag har här hemma eftersom att den är i en stor make up "box" med en massa andra skuggor och då blir det bara krångligt att ta med den, den både tar plats och väger lite.. Sen har jag sån super ånges över en BH & trosa på en annan äffär!!!! Jag vet verkligen inte om jag ska köpa den eller inte.. Den kostar 150 med trosor, det är erbjudande just den här veckan och jag åker i övermorn så måste bestämma mig nu! Men det kommer att bli pengar om jag ska köpa t-shitrten,skuggan och bh på Hm och den där leopard bh och trosan .. Det blir nog säkert 400 spänn med allt det, och det är inget som man är sugen på att lägga ut nu när man ska till cypern.. 

Vi får väl se hur allt blir ..Nu ska jag fortsätta sen på American pie 2! 

Vad ska jag göra med dig!?
  

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0