Packar inför storstaden

Tjhoho..


En ny dag gryr. Dock inte en sån fin dag, utan en kylig dag. Tur att man drar till stockholm idag, det kanske är varmare där, svårt att tro, men man kan ju hoppas på det eftersom att det ligger längre ner i landet ;)

Packa, ja det har jag gjort, helt otroligt vad fort det gick, 10 min endast! Inte likt mig liksom, annars brukar det väl ta minst  45 min.. Men skönt att jag lyckades så snabbt idag.

Idag ska jag även ta mig ner till frissan som färgade mitt hår..Ska reklamera lite där eftersom att det är ingen som sett att jag har färgat mitt hår! Uatan jag får säga det till folk och då tittar dom och säger "jaa, lite kanske det syns nu när du säger det! "Här har man betala 920 kr och det kanske syns.. Det är så många som har sagt till mig att gå och klaga, så nu ska jag göra det!

Men innan det ska jag ta och fixa bloggen lite, samt gå ut och gå med mamma, ta en promenad till albert .. Sen återkommer jag nog hit igen.



Bye, // Madeleine


Ta mig tillbaka!

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0