piller för baksmäll?

Det skulle inte vara en dålig idé det. :) Det är just det jag skulle behöva i detta läge. Jag har provat att stoppa i mig två pan pizzor och en liter mjölk till de, även provat druckit en hel del vatten under dagen, men dock inget har hjälpt! Nu sitter jag med en fet chokladkaka, vilket känns så fel eftersom att min hy inte blir så glad då..sen för det andra så är chokladkaka inte min, utan pappas! Så han läre nog inte bli så glad när han ser att den är borta, hehe. ! Men vad gör man inte för att  få bort baksmällan ;)

Men jag har mig själv att skylla, så jag ska inte gnälla för mycket här. :) Nu ska jag kolla på höök igen!

seeya.



kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0